Doorgaan naar hoofdcontent

16 - 4 - '16

Zaterdag, 16 april 2016

Lieve ik,

Het was niet mijn intentie om hier over te schrijven toen ik mijn pen en papier pakte, maar toen ik begon viel het mij op. 16 – 4 – ’16, wat een bijzondere datum vandaag.

Vier in het kwadraat is zestien en die komt twee keer terug. De tijd dat ik dit schrijf is 8:00 uur ’s ochtends. Acht, het dubbele van vier en de helft van zestien.

Allemaal ronde en even getallen. Zal dit voor mij dan ook een dag worden van rust en evenwicht?

Gekeken naar de getallen, is de vier zelf een getal dat staat voor standvastigheid. Het is het symbool van wet, systeem en orde en het staat voor volmaaktheid, evenwicht, houvast en de basis. Het hoort bij het element aarde, is praktisch gericht op stabiliteit, werk en discipline.

De dubbele 16 (1616) geeft aan dat mijn gedachten niet in balans zijn met mijn spirituele pad. Het waarschuwt mij om geen verkeerde paden in te staan.

Het feit dat de vier tussen beiden komt, betekent dat, dat ik vandaag mijn evenwicht weer vind? Ik merkte al dat ik weer minder in mijn vel kwam te zitten en het mij allemaal een beetje te veel werd. Daarom nam ik gisteren al meer tijd voor mezelf, heb ik een lange nacht geslapen en ben ik nu meer uitgerust.

Als ik de prominente aanwezigheid van de acht zie, denk ik het wel. De acht is het cijfer dat de macht in handen neemt, staat voor een goed oordeel en gaat voor erkenning. Hij zet de kracht achter de betekenis van deze datum.

Zoals ik mij nu voel, denk ik dat de acht gelijk heeft. Zo lang ik uit blijf gaan van de kracht van 4 en er zelf aan blijf werken.


Liefs, Deborah

Reacties

  1. Ik ben geboren in de vierde maand en het klopt allemaal wel wat je zegt��.
    Zet hem op deb..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo Jer! Dat klopt zeker, je ziet vrijwel alles terug in je bij de vier. Zoals ik je ken ten minste!

      Verwijderen
  2. Ik ben geboren in de vierde maand en het klopt allemaal wel wat je zegt��.
    Zet hem op deb..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Blogauteurs

Mijn foto
Deborah
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Ik schrijf met veel plezier over de dingen die ik meemaak. Vergeet je niet mijn facebookpagina te liken?

Meest gelezen

Emoties, het zijn gewoon lastpakken! Of toch niet?