Doorgaan naar hoofdcontent

Als mijn leven ideaal is, dan...

Woensdag, 13 april 2016

Lieve ik,

‘Als mijn leven ideaal is, dan…’

De openingsopdracht van het afgelopen paardenweekend. Deze opdracht zette gelijk ook de trend voor het hele weekend. Je zit daar namelijk puur en alleen voor jezelf. Een persoonlijk ontwikkelingsweekend met behulp van een kudde paarden, op spirituele wijze.

Het is niet in woorden te omvatten wat dit weekend mij allemaal gegeven heeft. En dat is, voor anderen ,ook niet zo heel erg belangrijk. Want, zoals de begin opdracht omschrijft, is het mijn leven dat voor mij ideaal mag zijn, net zoals die van een ander ideaal voor de ander mag zijn.

Of je jouw leven (zo goed als) ideaal maakt, dat is jouw keuze. Maak jij jouw leven ideaal?


Liefs, Deborah

Reacties

Blogauteurs

Mijn foto
Deborah
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Ik schrijf met veel plezier over de dingen die ik meemaak. Vergeet je niet mijn facebookpagina te liken?

Meest gelezen

Emoties, het zijn gewoon lastpakken! Of toch niet?