Doorgaan naar hoofdcontent

Het spijt me

Beste stuurlui,

Het spijt me.
Het spijt me, dat ik niet voldoe aan jullie verwachtingen.
Het spijt me, dat ik meer denk dan eigenlijk hoeft.  
Het spijt me, dat ik regelmatig afwezig ben.
Het spijt me, dat ik niet lijk te luisteren naar jullie advies.
Het spijt me, dat ik keuzes maak die jullie niet zullen maken.
Het spijt me, dat ik beslissingen neem vanuit mijn gevoel.
Het spijt me, dat ik meestal de lastige weg bewandel. 
Het spijt me, dat ik gefrustreerd raak omdat ik zo veel moet.
Maar bovenal spijt het me, dat dit mij eigenlijk helemaal niet spijt.   

Ik leef namelijk mijn leven, niet dat van jullie. 
Ik zoek een haalbare situatie, voor mezelf.
Ik vraag advies en hulp, om een manier te vinden die bij mij past. 
Ik leef per situatie, waardoor ik het beste kan halen uit mijn dag. 
Ik volg mijn hart, daardoor ben ik gelukkig met mijn besluit.
Ik denk vaak en vind daarin mijn fantasie en creativiteit. 
Ik ben afwezig, zodat ik zelf kan blijven staan.   
Ik kies de lastige weg, de meest logische voor mij. 
Ik maak fouten en leer daaruit mijn les. 
Ik geloof, dat er iets positiefs zit in alles. 
En ik groei, daardoor, elke dag. 

Jij ook, hoop ik. 

Liefs, Deborah



Reacties

Blogauteurs

Mijn foto
Deborah
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Ik schrijf met veel plezier over de dingen die ik meemaak. Vergeet je niet mijn facebookpagina te liken?

Meest gelezen

Emoties, het zijn gewoon lastpakken! Of toch niet?