Doorgaan naar hoofdcontent

Namen

Dinsdag, 26 april 2016


Lieve ik,


Wat zegt een naam jou? Want ik ben ze eigenlijk al weer vergeten. Ze blijven echt niet hangen. Misschien lijkt het ongeïnteresseerd, maar ik vind ze gewoon onbelangrijk.


Een naam krijg je bij je geboorte, van twee mensen die je eigenlijk nog niet kennen. Je hebt dan nog maar een kort verhaal, met over het algemeen weinig inhoud. In mijn ogen is het juist het verhaal die de persoon maakt.


De inhoud, de weerspiegeling, de ervaringen. Die onthoud ik. Die laten mij zien wie je bent.


Het verhaal van een persoon laat zich zien in het zichtbare spiegelbeeld van de mens. Een naam zijn enkel wat letters.


Liefs,
Deborah


Reacties

Blogauteurs

Mijn foto
Deborah
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Ik schrijf met veel plezier over de dingen die ik meemaak. Vergeet je niet mijn facebookpagina te liken?

Meest gelezen

Emoties, het zijn gewoon lastpakken! Of toch niet?