Doorgaan naar hoofdcontent

Dromen

Maandag, 30 mei 2016

Lieve ik,

‘Waar een wil is is een weg.’ Het is misschien wel de grootste cliché die er bestaat, maar niets is minder waar.

Iets zorgt er voor dat we blijven dromen en hopen voor de toekomst. Het leven dat wij leiden is in het nu, en ook komt het verleden af en toe langs. We zijn nu dus eigenlijk het product van wat we weten uit het verleden en de dromen voor de toekomst.

Of de dromen uiteindelijk werkelijkheid worden is afhankelijk van hoe graag je wilt dat ze uitkomen. In hoeverre gaat deze droom door in jouw essentie? Weerspiegelt deze droom wie jij bent, komt het volledig vanuit jouw hart? Of zeg je tegen jezelf dat je deze toekomst zou willen en denk je dat deze dromen jouw gelukkig maken?

Gelukkig word je niet, dat ben je. Nu zijn het alleen de stappen die je zet, die er toe doen.


Liefs, Deborah

Reacties

Blogauteurs

Mijn foto
Deborah
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Ik schrijf met veel plezier over de dingen die ik meemaak. Vergeet je niet mijn facebookpagina te liken?

Meest gelezen

Emoties, het zijn gewoon lastpakken! Of toch niet?