Doorgaan naar hoofdcontent

Patronen

Woensdag, 15 juni 2016

Lieve ik,

Welke patronen beïnvloeden jouw leven? Zit je er in, of zijn er juist patronen die je probeert te doorbreken? 

Wat zorgt er voor dat je steeds op hetzelfde punt beland? Niet letterlijk, maar figuurlijk. Niet (altijd) met dezelfde personen, maar in situaties. 

Waardoor trap je telkens in een valkuil? En is het erg genoeg dat je het ook daadwerkelijk veranderen wilt? Of bevalt het vertrouwde patroon je wel en blijf je zitten? Want, verandering is eng, toch?

Liefs, Deborah

Reacties

Blogauteurs

Mijn foto
Deborah
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Ik schrijf met veel plezier over de dingen die ik meemaak. Vergeet je niet mijn facebookpagina te liken?

Meest gelezen

Emoties, het zijn gewoon lastpakken! Of toch niet?