Doorgaan naar hoofdcontent

Jij bent mooi

Dinsdag, 26 juli 2016

Lieve, lieve, lieve ik,

Wist je al hoe mooi jij bent? Hoe bijzonder en speciaal? Wist je al dat er maar één op de wereld is zoals jij bent? Je bent uniek en, juist daardoor, geweldig.

Hoe klein of groot jij je ook voelt, voor jou is het echt. Geen emotie is niet waar, geen gedachte is verzonnen. Alle aandacht die jij daaraan besteed is terecht.

Het is niet erg om lief voor jezelf te zijn, of goed voor jezelf te zorgen. Zo lang je niemand benadeeld is er geen reden om bang te zijn. Laat die bezorgdheid maar eens los. 

Het is niet erg eens goed naar jezelf te luisteren, of alleen te zijn. Want pas als je de liefde voor jezelf hebt gevonden, kan hij er ook voor een ander zijn.


Liefs, Deborah. 

Reacties

Blogauteurs

Mijn foto
Deborah
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Ik schrijf met veel plezier over de dingen die ik meemaak. Vergeet je niet mijn facebookpagina te liken?

Meest gelezen

Emoties, het zijn gewoon lastpakken! Of toch niet?