Doorgaan naar hoofdcontent

Het is herfst!

Zondag, 25 september 2016

Lieve ik,

Vandaag heb ik een spirituele wandeling in het bos meegedaan. Het was heerlijk om even stil te staan in het hier en nu, met de natuur om je heen. De prachtige natuur van deze tijd van het jaar.

De herfst treedt weer aan en zoals elk jaargetijde, heeft ook dit seizoen zijn wonderlijke schoonheden. De schitterende rood/oranje kleuren, de bladeren die vallen, de paddestoelen en zwammen die de grote schoonmaak beginnen en de talrijke zaden en vruchten die loskomen om de dieren te voeren en een nieuw leven te dragen voor de lente.

De herfst. Het is het seizoen die ik misschien wel het meest waardeer. Het is ook de tijd om los te laten. Alle overtollige ballast mag je laten gaan. Sta maar even stil bij wat er speelt en wat er gespeeld heeft. Voel wat het met je doet, maar laat het daar. Pak het even vast en laat het weer los. Geef het terug, terug de aarde in, terug aan het universum. Laat de energie, die het nog vraagt, opnemen in de natuur om je heen. Het is de tijd ervoor. Je hebt het lang genoeg gedragen. Nu is het tijd om het te laten gaan.

Dank je wel, mooie herfst.


Liefs, Deborah

Reacties

Blogauteurs

Mijn foto
Deborah
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Ik schrijf met veel plezier over de dingen die ik meemaak. Vergeet je niet mijn facebookpagina te liken?

Meest gelezen

Emoties, het zijn gewoon lastpakken! Of toch niet?