Doorgaan naar hoofdcontent

Indruk

Zondag, 9 oktober 2016

Lieve ik,

We zijn alleen geboren en we gaan alleen weer dood.’

Iemand heeft dat ooit tegen mij gezegd. Hij bedoelde daarmee te zeggen dat het niet uit maakt wie er in je leven is, of eerder wie niet, dat je niemand kunt vertrouwen en dat iedereen je toch in de steek laat. Hij betrok het negatief, zo van: het is niet erg om eenzaam te zijn, want dat maakt het cirkeltje rond.

Hoewel ik niet helemaal achter zijn ideeën sta, kan ik hem op één punt gelijk geven. Het maakt niet uit wie er wel of niet in je leven is. Het gaat er namelijk niet om wie ze zijn, of hoe lang ze er zijn, maar wie ze voor je zijn, wat ze voor je betekenen en welke indruk ze bij je achter laten.

En, hoe meer ik me dat besef, besef ik mij ook steeds meer dat ik ook zo een persoon ben, iemand die een indruk achter laat. Niet alleen ik, trouwens, maar ook jij en iedereen om ons heen.

Dus dan rijst bij mij de vraag: Welke indruk wil jij achter laten?


Liefs, Deborah

Reacties

Blogauteurs

Mijn foto
Deborah
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Ik schrijf met veel plezier over de dingen die ik meemaak. Vergeet je niet mijn facebookpagina te liken?

Meest gelezen

Emoties, het zijn gewoon lastpakken! Of toch niet?