Doorgaan naar hoofdcontent

Achtervolgd

Donderdag, 15 september 2016

Lieve ik,

Ik word achtervolgd. Achtervolgd door iemand die precies weet hoe ik me voel. Achtervolgd door iemand die precies weet wat ik doe en die precies weet wat gedaan moet worden om op mij in te spelen.

Ik word achtervolgd, elke minuut van elke dag. Er worden dingen in de weg gezet als ik er niet gelijk door mag. Soms word ik er erg verdrietig van, soms boos en soms hysterisch blij. Helaas ben ik nooit helemaal echt vrij.

Ik hoop dat ik dat ooit mag zijn, lieve ik, want ik word achtervolgd, door mezelf.

Liefs, Deborah

Reacties

Blogauteurs

Mijn foto
Deborah
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Ik schrijf met veel plezier over de dingen die ik meemaak. Vergeet je niet mijn facebookpagina te liken?

Meest gelezen

Emoties, het zijn gewoon lastpakken! Of toch niet?