Doorgaan naar hoofdcontent

Wij helpen mee

Velen zullen mij voor gek verklaren als ik dit zeg. Ik zal het ook vast niet mogen zeggen, maar ik wil terug.

Er is een wereld zonder grenzen en beperkingen. Een waar alles draait om liefde. Alles is daar puur. Zuivere intenties, verbondenheid met alles en een goddelijk leven.

Het is een groot contrast met deze wereld, de wereld waar personen leren en groeien. Een wereld vol grenzen en beperkingen, doordat men de essentie nog niet heeft leren voelen. Dit is de wereld waar het ´mijn´ uiteindelijk wordt los gelaten en het ´ik´ wordt terug gevonden. Dit is de wereld waar men leert voelen in plaats van denken.



Mensen zijn niet slecht. Mensen zijn vergeten hoe zij naar hun gevoel kunnen luisteren. Dat is oké, maar dat vind ik soms lastig.

Ooit ben ik opgevoed in de brainwash van alle dag. Nu, op mijzelf, kom ik daar los van en merk ik dat het allemaal niet zó hoeft. Dat het ook anders kan. Het is tijd voor een nieuwe tijd, het is tijd voor verandering.

Daarom is het nu tijd voor ons, daarom zijn wij hier, op aarde. Wij zijn er om de wereld te laten groeien, door van de wereld te leren. Wij zijn elk uniek, maar met één doel. Het brengen van de verandering.

Gevallen/aardse engelen, nieuwetijds kinderen, indigo kinderen, kristal kinderen, blauwe straal kinderen en healers, dat zijn wij.

Liefs, Deborah


Reacties

Blogauteurs

Mijn foto
Deborah
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Ik schrijf met veel plezier over de dingen die ik meemaak. Vergeet je niet mijn facebookpagina te liken?

Meest gelezen

Emoties, het zijn gewoon lastpakken! Of toch niet?