Doorgaan naar hoofdcontent

Geluksmomentje van de week: Boris. 

Het kunnen vinden en zien van geluksmomentjes verschilt bij mij van stemming tot stemming. Het ene moment word ik van alles, maar dan ook echt álles, gelukkig en het volgende moment moet ik elke steen omdraaien om een geluksmomentje te kunnen vinden. Toch vind ik het heel belangrijk om zo veel mogelijk geluksmomentjes op een dag te verzamelen. Om die allemaal te beschrijven lijkt me een beetje te veel van het goede, dus zal ik elke week mijn belangrijkste momentje van geluk delen. Gewoon, omdat het leven leuk is.

Deze week werd ik erg gelukkig van Boris! Hij was al een paar dagen niet zo lekker, begon wat op zichzelf te raken en was iets minder actief dan normaal. Daarbij zat ik ook wat minder lekker in mijn koppie, dus dat hielp niet echt mee. 

Tót mijn stemmingsknopje maandag omsloeg! Zomaar, er gebeurde niets speciaals toen de grijze wolk in mijn hoofd opeens helemaal verdween. 


Lekker enthousiast, met het zonnetje in mijn hoofd en behoorlijk actief ging ik naar huis. Ik klikte de deur open, liep naar mijn woonkamer en... Daar kwam Boris hard miauwend en vol enthousiasme op me af gerend! Ik werd aangevallen met een overdaad aan kopjes, knuffeltjes en een hard geknor. Mijn lieve knuffelkatje was weer terug!


Lijken we dan toch een beetje op elkaar? Ik kwam in ieder geval niet meer van hem af de rest van de week. 


Liefs, Deborah







Reacties

Blogauteurs

Mijn foto
Deborah
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Ik schrijf met veel plezier over de dingen die ik meemaak. Vergeet je niet mijn facebookpagina te liken?

Meest gelezen

Emoties, het zijn gewoon lastpakken! Of toch niet?