Doorgaan naar hoofdcontent

Euh.... D-d-da-t-ten?

Woensdag, 19 oktober 2016

Lieve ik,

Joehoee! Het leven begint weer leuk te worden! Leuke dingen zijn op komst, vreugde staat om de hoek en de liefde… Tsja, dat mist nog.

Euh… Wat? Eerst schrijf ik nog hoe heerlijk ik het vind om vrijgezel te zijn en nu wil ik weer een nieuwe liefde?

Nou nee, ik overdrijf het een beetje. Ik vind het namelijk echt heerlijk om vrijgezel te zijn en ik ben van mening dat alles komt wanneer het zijn tijd is. Daarbij ben ik een beetje kieskeuring. Nou ja, eerder zuinig op mijzelf. Ik wil namelijk wel iets dat echt is.

Afijn, de laatste tijd merk ik wel dat ik steeds meer open sta voor iets nieuws en dat zet mij dan toch aan het denken. Want ja, hoe doe je dat dan hè? Die stap zetten… Die eerste stap vooral!

Ik heb al vaker gezegd dat ik op vrouwen val. Ik ben daar open over en ga daar echt niet over liegen, maar… Hoe kom ik er ooit achter dat de andere partij ook op vrouwen valt?! Bij mannen is dat gewoon veel makkelijker. Ohja en mijn zogenoemde gay-dar werkt wel, maar ik vraag mij dan toch af of dat ding wel goed genoeg werkt.

Mijn vorige vriendin kwam dan ook via Tinder. Dat is niet zo moeilijk weet je, je zoekt daar namelijk op vrouwen die van vrouwen houden. Toch ben ik niet van plan weer iets van Tinder te plukken, ik heb daar gewoon niet zo een zin in. En, hoewel sommige stoere chicks het gewoon op de vrouw af vragen, ben ik toch een wat mieterige variant.

Maar goed, dingen lopen zoals ze horen te lopen, dus mijn tijd komt vast nog wel. En zo niet, ach, dan niet. Lekker boeien.


Liefs, Deborah



Reacties

Blogauteurs

Mijn foto
Deborah
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Ik schrijf met veel plezier over de dingen die ik meemaak. Vergeet je niet mijn facebookpagina te liken?

Meest gelezen

Emoties, het zijn gewoon lastpakken! Of toch niet?